Меню

Дизайн на лого

Логото е представителен фирмен знак, съдържащ основна информация за дадена институция, организация, услуга или дейност, търговски продукт. То определя първите представи и впечатления за съответния бизнес.

Обикновено логото се поставя върху различни рекламни материали – фирмени бланки, визитки, бележници, календари, стикери, химикали, запалки, чаши, чанти, дрехи, сувенири, билбордове.

Добре е в логото да се използват малък брой цветове и нюанси. То трябва да има по-опростена форма, да бъде лесно запомняно, разпознаваемо и уникално, да допринася за популярността и успеха на фирмата.

Има няколко типа лога и всички те представляват съчетание от типография и изображения: монограмни, абстрактни, логотипи, със символи, с емблеми, талисмани и с инициали, комбинация от елементи.

Едни от най-популярните световни лога са Google, Coca Cola, Apple, Adidas, Nike. А у нас: на бензиностанции „Петрол“, БНТ, БНР, Столичен куклен театър, издателство „Наука и изкуство“, Български пощи, Международен панаир Пловдив, БДЖ.

 

Дизайнери на лого



Забележка: В сайта са регистрирани общо 663 специалиста в тази област. Най-напред в списъка се показват специалистите с Premium абонамент и тези с най-висока потребителска активност.


Приключили проекти свързани с Дизайн на лого