Меню

Проект

Управление и развиване на присъствието на компанията във фейсбук

Маркетингът в социалните медии скъсява дистанцията между компаниите и потребителите. Експертите в тази сфера работят, за да направят компанията и нейните продукти интересни и привлекателни за аудиторията, изграждат и поддържат взаимоотношенията с потребителите.

Фирма за професионално кухненско оборудване търси Social Media Marketing Specialist, който трябва да се грижи за визията и комуникацията на бранда във Facebook, а именно:

  1. 1.      Управление и развиване на профилите на компанията в социалните мрежи и събиране на релевантни последователи,  което включва:

·        създаване и планиране на подходящо съдържание - създаване на тематични постове - създаване на банери, писане на текстове, измисляне на различни игри, активност в групи и т.н. (поне по 2-3 на седмица)

·         комуникация и ангажиране на потребителите

·         отговаряне или пренасочване по компетенция на запитвания във

·         поддържане на положителния имидж на компанията

  1. 2.      Дейности, които целят да увеличат продажбите, като позициониране на продукти в определени публикации;
  1. 3.      Създаване и менажиране на специализирана група;
  1. 4.      Активност в други групи, като трябва да публикува тематични за групата публикации, да следи за публикации от които бизнеса би могъл да извлече дивидент, да се включва по компетентни теми в коментарите, да привлече членовете на въпросните групи към създадената от нас такава.
  1. 5.      Да следи и да отчита релевантни показатели, като измерител за успеха на неговата работа и развитието на страницата(reach на постовете, ангажираност на постовете, какви потребители са се ангажирали със страницата, каква е ангажираността спрямо броя на последователите и др.)
  1. 6.      Да съдейства на екипа, който се занимава с Facebook реклама

Успешен специалист в сферата, би притежавал следните качества:

Креативност и творческо мислене - маркетингът в социалните медии включва създаването и разпространението на голямо количество визуално съдържание за различни платформи, така че креативният ум е задължителен.

Комуникативност - способността да пише на добро ниво е изключително важна. Все пак той ще е говорителят и лицето на марката в социалните мрежи, а и трябва да умее да изгражда връзка с потребителите.

Стратегическо мислене - винаги има нещо ново, което би могло да се публикува, било то нов рекламен текст или визия, които да се тестват. Способностите за преценка на евентуалните ползи и за добро приоритизиране на задачите са задължителни.

Адаптивност - големите платформи се променят постоянно, а освен това се появяват нови, които бързо набират популярност. Затова е важно да се информира за последните нововъведения, както и да променя стратегията и процесите си, когато е наложително.

Трябва да разбира и от Facebook, и от Instagram

Да може да работи с визуално съдържание и да създава такова

 

 

  • Затворен
  • Бюджет

Кандидати // 3

Свиване
  • Кандидат
  • M1ke_8   Здравейте! Интересувам се от Вашето предложение. Каква е тематиката на Вашите акаунти? Управлявам страници във Фейсбук и Инстаграм на основни ЮТюб канали с 720 000+ последователи. При интерес от Ваша страна може да обсъдим детайли в лична текстова кореспонденция. Поздрави и успешен ден! :)
    1. Aктивност:
    2. 20%
    20%
  • 30 дни

  • Кандидат
  • WebDojoBg     Здравейте,

    => Аз съм специалист по дигитален маркетинг в Web Dojo.

    Смятам, че заедно с екипът ми ще изградим ефективна маркетингова стратегия, която ще увеличи вашия бранд awareness и продажби. Писах Ви на лично съобщение с повече информация :)
    1. Aктивност:
    2. 70%
    70%
  • 30 дни

  • Кандидат
  • Need4Brand     Здравейте, винаги сме вярвали, че успешната маркетингова стратегия може да се изгради само от екип с различни специалисти- търговци, графични дизайнери и маркетинг експерти в социалните мрежи.

    Ще се радваме заедно, да се погрижим за разработването на стратегии за успех в социалните мрежи.
    http://need4brand.com/bg/digital-marketing/
    1. Aктивност:
    2. 40%
    40%
  • 30 дни