Проект
Управление и развиване на присъствието на компанията във фейсбук
Маркетингът в социалните медии скъсява дистанцията между компаниите и потребителите. Експертите в тази сфера работят, за да направят компанията и нейните продукти интересни и привлекателни за аудиторията, изграждат и поддържат взаимоотношенията с потребителите.
Фирма за професионално кухненско оборудване търси Social Media Marketing Specialist, който трябва да се грижи за визията и комуникацията на бранда във Facebook, а именно:
- 1. Управление и развиване на профилите на компанията в социалните мрежи и събиране на релевантни последователи, което включва:
· създаване и планиране на подходящо съдържание - създаване на тематични постове - създаване на банери, писане на текстове, измисляне на различни игри, активност в групи и т.н. (поне по 2-3 на седмица)
· комуникация и ангажиране на потребителите
· отговаряне или пренасочване по компетенция на запитвания във
· поддържане на положителния имидж на компанията
- 2. Дейности, които целят да увеличат продажбите, като позициониране на продукти в определени публикации;
- 3. Създаване и менажиране на специализирана група;
- 4. Активност в други групи, като трябва да публикува тематични за групата публикации, да следи за публикации от които бизнеса би могъл да извлече дивидент, да се включва по компетентни теми в коментарите, да привлече членовете на въпросните групи към създадената от нас такава.
- 5. Да следи и да отчита релевантни показатели, като измерител за успеха на неговата работа и развитието на страницата(reach на постовете, ангажираност на постовете, какви потребители са се ангажирали със страницата, каква е ангажираността спрямо броя на последователите и др.)
- 6. Да съдейства на екипа, който се занимава с Facebook реклама
Успешен специалист в сферата, би притежавал следните качества:
Креативност и творческо мислене - маркетингът в социалните медии включва създаването и разпространението на голямо количество визуално съдържание за различни платформи, така че креативният ум е задължителен.
Комуникативност - способността да пише на добро ниво е изключително важна. Все пак той ще е говорителят и лицето на марката в социалните мрежи, а и трябва да умее да изгражда връзка с потребителите.
Стратегическо мислене - винаги има нещо ново, което би могло да се публикува, било то нов рекламен текст или визия, които да се тестват. Способностите за преценка на евентуалните ползи и за добро приоритизиране на задачите са задължителни.
Адаптивност - големите платформи се променят постоянно, а освен това се появяват нови, които бързо набират популярност. Затова е важно да се информира за последните нововъведения, както и да променя стратегията и процесите си, когато е наложително.
Трябва да разбира и от Facebook, и от Instagram
Да може да работи с визуално съдържание и да създава такова