📢 За най-предприемчивите: който до 30 ноември 2024 година плати едногодишен Premium план (48 лв.) получава още една година безплатно, т.е. Premium достъп до ноември 2026 г. По този начин не само ще получите достъп до всички предстоящи подобрения но и освен, че ще избегнете потенциално евро цените догодина, ще подпомогнете развитието на сайта след нанесените щети. Благодарим на всички, които ще се възползват! Благодарим и за всички изпратени писма, подкрепа и пожелания, страхотни сте! 🥰
* До краят на Premium промоцията остават само още само 8 дни.
Публичен профил
Таня Сарафски
Работя в сферата на маркетигна вече повече от 5 години. През годините се сблъсках с множество маркетингови предизвикателства и професионални открития.
Опитът ми включва работа с едни от основните дигитални маркетингови канали: Facebook ads, Google ads, Mailchimp.
Броят на създадените и управляваните маркетингови кампании от мен надхвърля 100.
Наясно съм каква е разликата между ремаркетинг и нова аудитория, както и за още много други.
Имам опит с A/B testing и знам колко е важно то от маркетинг гледна точка.
Опитът ми включва и създаването на brand book и повече от 5 брандинг стратегии за бизнеси от различни браншове.
Работата ми по стратегиите включваше дейности като: ребрандиране, промяна на уебсайт с цел по-добър customer experiense, подобряване на маркетинг стратегията.
Наясно съм колко е важна маркетинг комуникацията, затова се научих как да пиша ясни, консистентни брифове към подизпълнители като програмисти и дизайнери.
Развивала съм маркетингови кампании, както за българския, така и за румънския, естонския, австрийския и унгарския пазар.
Основната част от опита ми придобих по време на работата си с проекти, свързани със сферата на здравеопазването и здравословния начин на живот (хранителни добавки, хранителни режими, социална мрежа за здраве).
По време на работния процес имам три основни правила:
1. Създавай маркетинг съдържание, което е релевантно спрямо спецификата на аудиторията.
2. Поддържай консистентен бранд имидж при всяка една кампания.
3. Поддържай ясна, искрена комуникация с работодателя и/или другите подизпълнители и спазвай сроковете.
Опитът ми включва работа с едни от основните дигитални маркетингови канали: Facebook ads, Google ads, Mailchimp.
Броят на създадените и управляваните маркетингови кампании от мен надхвърля 100.
Наясно съм каква е разликата между ремаркетинг и нова аудитория, както и за още много други.
Имам опит с A/B testing и знам колко е важно то от маркетинг гледна точка.
Опитът ми включва и създаването на brand book и повече от 5 брандинг стратегии за бизнеси от различни браншове.
Работата ми по стратегиите включваше дейности като: ребрандиране, промяна на уебсайт с цел по-добър customer experiense, подобряване на маркетинг стратегията.
Наясно съм колко е важна маркетинг комуникацията, затова се научих как да пиша ясни, консистентни брифове към подизпълнители като програмисти и дизайнери.
Развивала съм маркетингови кампании, както за българския, така и за румънския, естонския, австрийския и унгарския пазар.
Основната част от опита ми придобих по време на работата си с проекти, свързани със сферата на здравеопазването и здравословния начин на живот (хранителни добавки, хранителни режими, социална мрежа за здраве).
По време на работния процес имам три основни правила:
1. Създавай маркетинг съдържание, което е релевантно спрямо спецификата на аудиторията.
2. Поддържай консистентен бранд имидж при всяка една кампания.
3. Поддържай ясна, искрена комуникация с работодателя и/или другите подизпълнители и спазвай сроковете.
До момента няма написани отзиви за този профил!
Възможни начини за комуникация с потребителя по време на работа:
Потребителят не е отбелязал други начини за комуникация в профила си!
Добавяне на Таня Сарафски във Вашия списък с Партньори.