Публичен профил
Таня Сарафски
Работя в сферата на маркетигна вече повече от 5 години. През годините се сблъсках с множество маркетингови предизвикателства и професионални открития.
Опитът ми включва работа с едни от основните дигитални маркетингови канали: Facebook ads, Google ads, Mailchimp.
Броят на създадените и управляваните маркетингови кампании от мен надхвърля 100.
Наясно съм каква е разликата между ремаркетинг и нова аудитория, както и за още много други.
Имам опит с A/B testing и знам колко е важно то от маркетинг гледна точка.
Опитът ми включва и създаването на brand book и повече от 5 брандинг стратегии за бизнеси от различни браншове.
Работата ми по стратегиите включваше дейности като: ребрандиране, промяна на уебсайт с цел по-добър customer experiense, подобряване на маркетинг стратегията.
Наясно съм колко е важна маркетинг комуникацията, затова се научих как да пиша ясни, консистентни брифове към подизпълнители като програмисти и дизайнери.
Развивала съм маркетингови кампании, както за българския, така и за румънския, естонския, австрийския и унгарския пазар.
Основната част от опита ми придобих по време на работата си с проекти, свързани със сферата на здравеопазването и здравословния начин на живот (хранителни добавки, хранителни режими, социална мрежа за здраве).
По време на работния процес имам три основни правила:
1. Създавай маркетинг съдържание, което е релевантно спрямо спецификата на аудиторията.
2. Поддържай консистентен бранд имидж при всяка една кампания.
3. Поддържай ясна, искрена комуникация с работодателя и/или другите подизпълнители и спазвай сроковете.
Опитът ми включва работа с едни от основните дигитални маркетингови канали: Facebook ads, Google ads, Mailchimp.
Броят на създадените и управляваните маркетингови кампании от мен надхвърля 100.
Наясно съм каква е разликата между ремаркетинг и нова аудитория, както и за още много други.
Имам опит с A/B testing и знам колко е важно то от маркетинг гледна точка.
Опитът ми включва и създаването на brand book и повече от 5 брандинг стратегии за бизнеси от различни браншове.
Работата ми по стратегиите включваше дейности като: ребрандиране, промяна на уебсайт с цел по-добър customer experiense, подобряване на маркетинг стратегията.
Наясно съм колко е важна маркетинг комуникацията, затова се научих как да пиша ясни, консистентни брифове към подизпълнители като програмисти и дизайнери.
Развивала съм маркетингови кампании, както за българския, така и за румънския, естонския, австрийския и унгарския пазар.
Основната част от опита ми придобих по време на работата си с проекти, свързани със сферата на здравеопазването и здравословния начин на живот (хранителни добавки, хранителни режими, социална мрежа за здраве).
По време на работния процес имам три основни правила:
1. Създавай маркетинг съдържание, което е релевантно спрямо спецификата на аудиторията.
2. Поддържай консистентен бранд имидж при всяка една кампания.
3. Поддържай ясна, искрена комуникация с работодателя и/или другите подизпълнители и спазвай сроковете.
До момента няма написани отзиви за този профил!
Възможни начини за комуникация с потребителя по време на работа:
Потребителят не е отбелязал други начини за комуникация в профила си!
Добавяне на Таня Сарафски във Вашия списък с Партньори.