Меню

Публичен профил

Tsvetomir Grigorov

*
ПОТВЪРДЕНИ ПРОФИЛНИ ДАННИ
Телефонен номер Не
Имейл адрес Не
Банкова сметка Не
BMC Remedy ITSM Consultant focused on delivering ITSM solutions utilizing the technology available from BMC Software portfolio and BSM Best Practice approach.
• Experience in implementation and customization of the entire BMC Remedy ITSM Suite – Incident, Problem, Change and Knowledge Management
• Experience in implementation of BMC Atrium CMDB, BMC SRM, BMC SLM.
• Experience in implementation and customization of BMC MyIT and SmartIT applications.
• BMC Remedy ARS development experience
• Experience in development of reports using Smart Reporting
• Experience in integrations with SOAP (WSDL) and REST (Postman client)
• Experience in creating web services
• Experience in installation BMC product - Remedy, Smart IT, Digital Workplace, Smart Reporting, Remedy SSO with Oracle or MS database.

CERTIFICATES
• BMC Certified Professional: BMC Remedy Service Desk and Change Management 9.x
• BMC Accredited Administrator: BMC Remedy Service Desk and Change Management 9.x
• ITIL v3. Foundation Certificate
• Querying Microsoft SQL Server 2014
Активност през последните 10 дни
Попълнена професионална визитка
Попълнени умения
Уебсайт в профила
Повече от 5 въведени оферти
Получен отзив
Положителна оценка от отзиви
Freelance Premium
Активен Freelance Premium абонамент
До момента няма написани отзиви за този профил!

Възможни начини за комуникация с потребителя по време на работа:

Потребителят не е отбелязал други начини за комуникация в профила си!

Добавяне на Tsvetomir Grigorov във Вашия списък с Партньори.