Проект
Изграждане на AI чатбот за Opencart Онлайн магазин – обучен с реални телефонни записи, с фокус върху продажби и поддръжка
Описание и изисквания:
Искам да изградя интелигентен чатбот за Opencart Онлайн магазин с хиляди продукти в сферата на професионалното кухненско оборудване. Проектът има за цел да внедри чатбот, който реално продава и обслужва клиенти, като бъде обучен на база реални телефонни разговори с клиенти (имаме хиляди записи), както и продуктова и бизнес логика.
Чатботът ще бъде внедрен първоначално само като чат в сайта, без задължителна пълна интеграция със системата за поръчки или каталога в първия етап.
Конкретни изисквания:Етап 1: MVP (минимално работещ продукт)
-
Интеграция на чатбот (може да предложите платформи: Tidio, Botpress, Umni, др.)
-
Поддържане на български език – задължително
-
Начално обучение върху база с:
-
най-често срещани клиентски въпроси
-
основна информация за ~100 топ продукта
-
често повтарящи се сценарии от телефонни разговори (ние ще предоставим транскрипти)
-
-
Възможност за "fallback" към оператор или имейл при сложни казуси
-
Възможност за обучение върху транскрибирани телефонни записи
-
Изграждане на intent/response логика или embedding-базирано разбиране на заявките
-
Препоръки на продукти, базирани на нужди
-
Скриптове за възражения, отстъпки, технически разяснения (по реални диалози)
-
Интеграция с OpenCart
-
Управление на заявки, оферти, събиране на информация от клиента
-
Възможност за обучение на модела с нови продукти и данни
Очакваме от изпълнителя:
-
Опит с изграждане на чатботи, особено за онлайн магазини или технически продукти
-
Познаване на GPT-подобни технологии или NLP архитектури
-
Готовност за работа с български език (важно!)
-
Предложение за платформа/технология, с която да бъде реализиран чатботът
-
Гъвкавост за надграждане след старта
- 21.10.2025
- Panayot Panayotov
- Затворен
- Бюджет
