Меню

Проект

ФРИЙЛЕНСЪР CUSTOMER SUPPORT (КОЛ ЦЕНТЪР & FRESHDESK)

Описание на позицията:

Търсим фрийленсър за клиентска поддръжка, който да се занимава основно с потвърждение на поръчки по телефон и обработка на клиентски запитвания чрез Freshdesk. Работата е изцяло дистанционна и подходяща за хора с опит в кол център или клиентска поддръжка, които могат да работят 2-3 часа дневно.

Основни задължения:

???? Обаждания до клиенти за потвърждение на поръчки.
???? Приемане на входящи обаждания и отговаряне на въпроси за поръчки и доставки.
???? Отговаряне на клиентски запитвания чрез Freshdesk (основно по имейл).
???? Следване на предварително зададени шаблони за комуникация с клиенти.
???? Ескалация на по-сложни случаи към вътрешния екип.

Изисквания:

Свободно владеене на български език (говоримо и писмено).
Опит в работа с клиенти по телефон (предимство е опит в кол център).
Добри комуникационни умения и способност за работа с клиенти.
Предишен опит с Freshdesk или друга CRM система е предимство.
Стабилна интернет връзка и възможност за работа от вкъщи.

Работно време:

???? 2-3 часа на ден (понеделник-петък).
???? Наличност през работното време в България за потвърждение на поръчки.

Заплащане:

???? 10 лв/час – плащане в края на месеца по банков път.

???? Как да кандидатствате?
Изпратете кратко мотивационно писмо с информация за вашия опит в телефонна поддръжка и Freshdesk. Очакваме ви! ????

  • Затворен
  • Бюджет 500лв.
Никой не е кандидатствал за този проект.