Меню

Публичен профил

Административен сътрудник / офис асистент

* Premium
Здравейте!

С над 18-годишен опит съм във финансовия сектор. Стартирах кариерата си в банковата сфера, където заемах различни позиции - от специалист обслужване на клиенти до управител. Това ми позволи да натрупам знания и практически опит в областта на директните продажби, следпродажбеното обслужване на клиенти, в преговорите и управлението на договори.
Устремена съм към постигане на резултати, така че бизнес нуждите на компанията, а в същото време на клиентите, да са удовлетворени.

⚠️ Търся възможност да подпомагам дистанционно административната дейност на бизнеси, в т.ч. физически лица и startup-и.
Услугите, които предлагам са в следните направления:
✅️ Финансово планиране и организация на плащанията;
✅️ Управление на кореспонденция и комуникация;
✅️ Управление на административни дейности и тяхната координация;
✅️ Организиране и управление на административни дейности, свързани с недвижими имоти.

В случай, че имате необходимост от съдействие - дългосрочно или по временен проект, с радост бих помогнала.

При интерес, може да ми пишете лично съобщение.

Благодаря!
Активност през последните 10 дни
Попълнена професионална визитка
Попълнени умения
Уебсайт в профила
Повече от 5 въведени оферти
Получен отзив
Положителна оценка от отзиви
Freelance Premium
Активен Freelance Premium абонамент
До момента няма написани отзиви за този профил!

Възможни начини за комуникация с потребителя по време на работа:


Добавяне на Административен сътрудник / офис асистент във Вашия списък с Партньори.





Качете вашия банер тук